Grąžinimas ir taisyklės

Įsigijote netinkamą gaminį?

  • Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo jos pristatymo dienos.
  • Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės) , informuokite mus apie tai el. paštu medis@neba.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es) pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.

 

Primename, kad:

  • Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
  • Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą).
  • Grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas, nes klientams yra suteikta galimybė patiems atvykus atsirinkti Jų kokybę ir poreikius tenkinančią medieną.
  • Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
  • Prekių kokybės aprašymai pateikiami prekių kortelėse.
Ar gausiu būtent tokią medieną, kokia pavaizduota nuotraukose?

Galimai ne. Mediena nuolat keičiasi ir keičiasi medienos tiekėjai, todėl ir medienos išvaizda bei gradacija gali skirtis (medienos matmuo tas pats, bet gali būti be C24 gradacijos štampo). 

Nuotraukos yra informacinio reklaminio pobūdžio. Norint tiksliai sužinoti kokia mediena šiuo metu yra sandėlyje susisiekite su mumis žemiau nurodytais kontaktais.

Į iškilusius klausimas mielai atsakysime el. paštu, telefonu arba Jums atvykus į vietą.

Susisiekti su mumis galite el. paštu medis@neba.lt arba parduotuvės telefonu +370 687 33 333